معرفی بازی Crew [ویدئو]
 
جمعه 13 / 6 / 1392برچسب:معرفی,بازی,Crew,[,ویدئو,],game,video,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 

 

The Crew

The Crew

کمپانی انگلیسی یوبی سافت دو سال بعد از عرضه بازی “درایور: سان فرانسیسکو” مجددا دست به کار شده تا توجه ماشین بازها را دوباره به خود جلب کند. Crew از نوع جهان باز و با ترکیب سبک های RPG (نقش آفرینی) و Driving (رانندگی) طراحی شده؛ داستان بازی نیز در ایالات متحده رخ می دهد که با داشتن فضایی معادل 1,300,000 هکتار یکی از وسیع ترین نسخه هایی است که با نقشه بازسازی شده آمریکا ساخته شده است.

 

از آنجاییکه برای رفتن از شرقی ترین نقطه نقشه بازی (نیویورک) به غربی ترین نقطه آن (لس آنجلس) به زمانی حدود یک و نیم ساعت نیاز است، به همین دلیل این امکان برای گیمر فراهم شده که با انتخاب محل دلخواهش روی نقشه، در عرض چند ثانیه از جایی به جای دیگر منتقل شود.

یکی از ویژگی های Crew توانایی بالای آن برای مولتی پلیرهای آنلاین است؛ می توان به پلیرهایی که درحال بازی هستند بپیوندید، یک گروه 4 نفره تشکیل دهید، برای شکستن رکوردهای مجازی (Fake Records) در قسمت های مختلف بازی تلاش کنید یا زمانیکه دوستانتان در تعقیب پلیس هستند به دادشان برسید! همین ویژگی علت اصلی نامگذاری این بازی بوده است.

 

سایر ویژگی های Crew عبارتند از:

  • ارتقا خودروها متناسب با مسیرهای آفرودی که اکثرا در قسمت های غربی نقشه وجود دارند.
  • وجود عابران پیاده (!)
  • بیشترین جزییات در شهرهای نیویورک و لس آنجلس بکار رفته طوریکه هرچقدر از این شهرها فاصله می گیرید از جزییات محیط نیز کاسته می شود.
  • نقشه بازی به تقلید از Google Maps ساخته شده.
  • مولتی پلیر آن حداکثر 8 نفره است.
  • همانند سایر بازی های جدید یوبی سافت بویژه نسخه معروف Watch Dogs، برای این بازی Appهای اندرویدی و iOS نیز درنظر گرفته شده.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 144
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 686
بازدید ماه : 12873
بازدید کل : 462587
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2